Sharing our Treasures for a better future a început în anul 2016 și este un proiect pe care școala noastră îl coordonează. Alături de România s-au implicat instituții de învățământ din Italia, Spania, Portugalia, Cipru, Grecia, Polonia și Asociația Super Tineri (Asirys), din Târgu-Frumos.
Proiectul abordează Teoria Inteligențelor Multiple, concept definit de Howard Gardner:
- Inteligența Lingvistică;
- Inteligența Muzicală/Ritmică;
- Inteligența Naturalistă;
- Inteligența Logică/Matematică;
- Inteligența Spaţială/Vizuală;
- Inteligența Kinestetică a corpului,
- Inteligența Intrapersonală;
- Inteligența Interpersonală;
- Inteligența Existențială/Spirituală.
Fiecare elev este unic, are abilitățile și darurile sale, iar misiunea profesorului este de a descoperi măreția copilului și de a-l ajuta să își dezvolte inteligența la care vrea să exceleze, dar și de a asigura un nivel de bază pentru celelalte componente.
Ne propunem să realizăm prin acest proiect o antologie de bune practici, de a învăța și de a aplica metode noi, inovative, care să stimuleze cele 9 zone definite de Teoria Inteligențelor Multiple. Fiecare școală parteneră este specializată pe un tip de inteligență, iar școala noastră se ocupă de componenta spirituală.
În săptămână 15 – 21 octombrie, Sara – Elena Filip și Ștefan – Iulian Galan, elevi în clasa a VI-a, alături de profesorii – Ionela Grunzu, Valentina Filip și Iulian – Dumitru Turculeț au vizitat școala parteneră a proiectului ERASMUS din La Calahorra (Provincia Granada, Spania).
Se spune că o imagine face mai mult decât o mie de cuvinte, așa că vă prezentăm activitățile și entuziasmul lor utilizând fotografiile pe care ni le-au trimis.